Nyt on kulunut 2 viikkoa leikkauksesta ja minä kävelen jo ilman apuvälineitä sisällä. Joten hyvin menee.. Jännää on se että ku minulla oli hermo puristuksissa vasemmalla ja kipu tuntui vasemmassa jalassa niin nyt se sama kipu on siirtynyt oikeaan jalkaan, kylläkin tuhat kertaa lievempänä. (kai haamukipua hermon muistissa). Sanotaan että hermolla on muisti joka kestää noin 3-6kk vaikka pinne päästetäänkin niin kipu jatkuu. Minulla se ilmeisesti siirtyi oikealle. Nyt joudun vielä käyttämään vahvoja kipulääkkeitä just tuon oikean jalan kivun vuoksi, en siis selän. Mutta ajattelin jo huomenna kokeilla josko pärjäisin lievemmällä lääkkeellä päivän.

Ajankuluksi olen tehnyt 3D postikortteja (n:50kpl). Teen niitä sängyssä koska en saa istua paljoa, mutta hyvin nuo onnistuvat sitenkin. :) Ajattelin että teen nyt niitä enemmän ku en varmasti sitten niitä malta tehdä, saatikka pysyä paikoillaan niin pitkään, ku pääsen kävelemään ensi kesänä niin onpahan sitten kortteja jos joku kysyy. Niitä on jo kaiken kaikkiaan noin 200kpl. :)

Ensiviikolla saan varmaan uuden kirjan postissa. Tilasin juuri ilmestyneen kolmannen osan kirjasarjasta Perillinen (paremmin tunnetaan varmaan Eragonina). Omistan jo kaksi ensimmäistä osaa ja nyt saan kolmannen jota olen todella odottanut jo pari vuotta, sitten meneekin aika lukemalla hetken ja kortit saavat jäädä vähäksi aikaa hyllylle.

Mutta jatkan taas kirjoittamista joku toinen kerta kun edistystä tapahtuu.. :) Kiitos kaikille lukijoilleni ja kommentoijille, jatkakaa kommentoimista.