Perjantai 8.10.2010

Viikko on vierähtänyt täällä Apilassa kuntoutuksessa ja lihakset on olleet kipeinä tiistaista lähtien, eli kai sitä on jotakin tehtykkin. :) Olen kuunnellut ihmisiä täällä ja saanut vaikutelman että Apilassa on kireä tunnelma niin hoitajien kuin fysioterapeuttienkin osalta ja jopa kuulin että yksi lääkäreistä olisi ollut töykeänä. Lääkäri jonka minä tunnen hyvänä ja lempeänä. Kai se vaikuttaa kaikki tää muutos myös henkilökuntaan. Ruokana on ollut pääsääntöisesti kanaa ja jälkiruokakulhot viedään pois ennen kuin kaikki ovat jälkiruokaa ehtineet saamaan, nyt kaikki ryntäävät ensimmäisenä jälkiruoan kimppuun.

Minulla hoidot pyörii entiseen malliin ja kaikki ovat olleet ystävällisiä. Kortteja olen tehnyt ja saanut myytyäkin jonkin verran. Nyt perjantaina on haikea tunnelma ku talo tyhjenee aika lailla, yksin ei ole kivaa.. Karaokea olen vetänyt kerran ja tupa oli täynnä porukkaa, oli mukavaa.. Ensiviikolla tiistaina olis kokemuskoulutus/keskustelu tilaisuus ja torstaina Susannan karaokea taas. Viimeiselle viikolle on buukattu ainankin 2 karaokeiltaa. Kyllä täällä aika äkkiä vierähtää näin viikolla mutta viikonloput on pitkiä.